Thursday

зад гърба на нощта пирони в небето коват

може би там даже самолети не летят
или само един минава за да подчертае
че самолети не летят
и когато ги гледаш отдолу звездите
всяка е върха на пирон
забит със замах отгоре през небето
и стои в капака да боде
може би даже не са и златни пирони
или само единият пирон е златен
над африка този който е
и когато гледаш звездите отдолу
все си викам
ти за мен си мислиш
отварям само едното си око все едно че спя за да разбера
ти за мен ли си мислиш
или само в африка става така
светлините на звездите стават на пирони
и целувките на самолети
а аз съм толкова далече, че даже на нощта и излизам в гръб
и е страхотно студено
това е много интересно да съм толкова далеч
да открия острова ти под звездите
по светлините и миризмата на канела
по цвета на дюлите и хладината на стъпалата
ще си мисля
че ти
си мислиш
за мен
а всъшност гледаме звездите отдолу и си мислим за глупости
като как например самолети не летят целувки не коват
пирони в небето отгоре
ужасно далече зад гърба на нощта да съм. а ти да си мислиш...

1 comment:

tech said...

Аве, Цезаре!