Saturday

успоредно паркиране

 

Познавам те, виждал съм те като паркирам назад. Имаш кръв от котка под левия фар. Виждал съм те как минаваш нощем, как пушиш на улицата след това.

Мяу.

Знам те. Говориш ми понякога и си мисля, че е телефона или някаква друга хитра джаджа.

Вой.

По облизването на устните те знам, вкусно ти е.

Бяс.

 Стъпваш леко но и уморено и влачиш крак. Грачи нещо в усмивката ти. Ярост е изцапала ръкавите ти и понякога си пееш песничка за хиляди слънца, знам те тебе аз.

Бау.

Ризата накриво закопчаваш защото в лявата ръка държиш цигара, ключ, сърце и винаги пропускаш копче. Даваш десен мигач завиваш наляво спирачка и газ едновременно. Гори ти отвътре и искаш океана да изпиеш. Люти ти ти на очите от нещата които си виждал в огледалото като паркираш назад. Не си за тази улица и ще трябва да се махаш. Да се махаш от тук. Имам приятели ще дойдат. Ще дойдат и ще ми помогнат не съм сам. Няма да си боядисаш десния фар с мен. Махай се.

No comments: